Cпособи доставки
Нова Пошта
Вартість доставки від 40 грн. Термін доставки в середньому 1-3 дні. При отриманні замовлення післяплатою до оплати: вартість товару + вартість доставки + комісія в розмірі 2% від суми замовлення +20 грн.
Укрпошта
Вартість доставки від 20 грн. Термін доставки в середньому 1-3 дні. При отриманні замовлення післяплатою до оплати: вартість товару + вартість доставки.
Способи оплати
Оплата на картку ПриватБанку (онлайн оплата)
При виборі цього способу оплати, обов'язково вкажіть свою електронну пошту. У першому листі будуть вказані реквізити для оплати. При оплаті вкажіть номер замовлення.
Накладений платіж
Накладений платіж при отриманні замовлення по тарифам транспортних компаній.
Інтернет-магазин PROF Kitchen здійснює доставку замовлень по всій території України. Транспортування проводиться за допомогою Нової Пошти, Делівері або будь-якого іншого перевізника, з яким співпрацює прямий постачальник за умови повної сплати замовлення.
Вартість доставки згідно тарифів обраного перевізника. При замовленні комплексного проєкту, транспортування відбувається безкоштовно. Страхування замовлення входить у вартість доставки. У разі пошкодження під час перевезення повну матеріальну відповідальність несе транспортна компанія.
Фізичні особи-підприємці можуть здійснити оплату замовлення через безготівковий розрахунок згідно рахунку-фактури на реквізити компанії.
Якщо вартість замовлення не перевищує 3000 грн, є можливість карткового розрахунку. Оплата здійснюється перерахуванням коштів на картку ПриватБанк.
Повна вартість замовлення оплачується перед відправленням.
Зверніть увагу! Максимальний строк зберігання на складі складає 5 робочих днів та передбачає нарахування пені по закінченню цього терміну.
Обладнання за індивідуальними розмірами реалізується за передоплатою у розмірі 60% від повної вартості. Для постійних клієнтів передбачена система знижок.
З метою надання лише якісних послуг, перед відправкою ми перевіряємо комплектацію замовлення та заповнюємо гарантійний талон, що діє протягом 12 місяців з моменту оформлення продажу товарів. Також у разі виникнення потреби, передбачено післягарантійне обслуговування.
ВАЖЛИВО! Обов'язково перевіряйте зовнішній вигляд і комплектацію товару при отриманні! У разі пошкодження обладнання, неповної його комплектації, відмовтесь від отримання замовлення і складіть акт (претензію). Необхідно обов'язково повідомити про цю проблему нам, зателефонувавши за контактним номером телефону.
Послуги перенесення обладнання у потрібне приміщення та його подальше підключення спеціалістами PROF Kitchen не надаються.
Для більш детальної інформації звертайтеся за номерами:
(093) 004-84-42, (098) 525-48-08.
Пн-Пт 9:00 - 18:00